X-Plane 11 fuld hack mod exe officielle Action tags gratis

officielle handlingskoder gratis X-Plane 11

 

 

X-Plane 11 cheats Linux platform

 

Jeg tog min Challenger 300 ind på Miami International og satte kursen mod Havana. Krydstogt på 20000 fod nåede Cuba hurtigt, landede, tændte tank og tog videre til Mexico City. Denne gang kørte jeg på 43.000 fod, flyvningen var lidt længere og autopilot kom godt med. Mexico City lufthavn ligger 7300 fod højde og er omgivet af bjerge. Det var overskyet, og synligheden var tæt på nul indtil ca. 2000 meter over lufthavnen. Vi landede sikkert, tankede og kørte mod Phoenix Arizona. Lang flyvning og jeg spiste middag for at lave mad, så efter at have været klatret op i en krydsende højde satte jeg op autopilot og gik videre til køkken / Fremtidens flyvesimulering er nu! X-Plane 11 er den detaljerede, realistiske og moderne simulator, du har ventet på. Intuitiv brugergrænseflade, 3D-cockpits, nye effekter, 3D-lyd, levende lufthavne og verdensomspændende kulisser / Handling / Udgiver Laminar Research.

X-Plane (simulator.